Julklappen!!!

Ikväll har jag och Anders slagit in Isaacs julklapp som stått i garaget ett antal veckor undangömnd. Och när denna jul e över funderar ja starkt på att ställa upp som årets mamma kandidat!

För några veckor sedan satt jag på blocket och kikade runt lite när jag helt plötsligt hittade den perfeka julkappen åt Isaac och efter mycke tjat så ringde Anders på annonsen och eftersom den e köpt på blocket så e den ju inte flång ny men dock perfekt.

För att slå in den så hade vi tur att vår kompis lämnat pappkartong bitar i vårt garage.



Vi tog in bitarna och började tejpa ihop en låde stor nog ahahahah =)




Och efter lite tejpande så va klappen på plats =)



Lådan blev kalas bra juh!!! Dessvärre var de sämre på pappers fronten. Anders hade köpt 2x2 meters rullat och dessvvärre räkte de knappt halvvägs hahahaha Så som tur va hade jag köpt massor av papper innan så efter 3 rullar med olika motiv stog presenten klar =



nu återstår att se om denna gör samma succse som ja hoppats på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback