Snart blir det sommar jag lovar!!!!

Igår var Isaac med momma och moffa en timme på kvällen medans jag skulle dansa lite med storbarna på fritids.
När jag kom och skulle hämta Isaac så skulle det i vanlig ordning fikas lite först.

Efter vi fikat började vi dra oss ut mot hallen men momma sitter kvar vid bordet och halvfryser och känner sig i allmänhet krasslig.

Hon fryser till och säger " men gud vad ja fryser". Detta hör Isaac som snabbt kommer halvspringandes in i köket går fram till momma och säger "Momma det blir snart sommar och då bllir det varmt, det lovar jag"

Jag lovar att mommas hjärta smalt om möjligt ännu mer när han tittade på henne med sina underbara ögon, mysiga leende och kommer med denna härliga mening, det är ren och skär kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, lite söt unge. Men så har han ju ganska söta päron oxå =).

Hoppas allt e bra med er. Kommer hem nåt i slutet på nov om du har tid med en fika med en gammal vän.

Kramar Kajsa.

2009-11-06 @ 17:49:59
URL: http://kexmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback