Gräsänka

Jaha så var det dags för en halv vecka som gräsänka underbart....eller??

Idag var det dags för Team Nyman att bege sig söderut till den sista SM-deltävlingen.
Anders packade ihop igår och idag är jag officiellt gräsänka, vilket jag personligen tycker att jag klarar med bravur.

Idag middag hos Momma och Moffa, 
I morgon ska vi till stan en sväng,
Fredag är lite oplanerad (darn)
Lördag tjej TVspels kväll i fugelsta och Isaac hos moffa.
Söndag voila Anders kommer hem.

Ja, jag måste säga att min planering för veckoslutet är vattentätt =)

Imorgon ska jag dessutom försöka klippa Isaac inför skolkortet (säger man så eller är det dagiskortet??) på fredag. Jag vill ju att han ska ha kvar sitt långa hår men inte att han ska se ut som en tjej.
Det verkar bara vara jag i heeela världen som tycker om långt hår på små killar?
Det verkar vara en grej att alla småkillar ska ha korthår gärna snaggat men allvarligt Isaac är hårdrockare.
Isaac var till frisören i våras och klippte det lite halvkort vi kom hem han tittade sig i spegeln börjar gråta och säger
"Mamma jag vill inte vara fin i håret" hahaha så de blir nog bara lite toppat i luggen så det inte ser ut  som nån konstig tjej bob frisyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback