Lördag med bio

Idag har jag,Anders och Isaac varit i stan hela dagen. Jag har blivit lite bortskämmd vilket inte kändes helt fel.
Tyvärr var det inte bara för min skull det var dags för en familjeutflykt till stan utan även för Anders.

Nästa helg, eller redan på onsdag bär det av för honom till Katrineholm med Jocke Nyman rally team för den stora SM-finalen.
På lördagkväll nästa vecka är det då alltså SM-banket för hela slanten, så även Anders måste klä upp sig. Där av den stora resan in till stan idag.
Dock måste jag ha varit snäll den senaste tiden eftersom även jag fick lite nya nödvändiga prylar =)

Kvällen har jag spenderat med Andera, Julia och Luke Perry....

Meeen ojojoj Luke Perry vilken kille, filmen Äntligen Midsommar var väl sådär, ingen höjdare direkt men rollsättaren visste vad han gjorde när han tog in Luke Perry i filmen. Filmen kunde egentligen ha varit hur dålig som helst men bara åsynen av min tonårsdröm gjorde filmen exemplarisk.

Jag skulle kunna mala i evigheter om "Dylans" storhet men dessvärre måste jag börja packa inför morgondagens tur till Umeå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback