Tangetbordet har nu anlänt

Idag var jag mer tidig än vanligt på jobbet, jag fick till och med trycka in koden för att komma in och det är tidigt.
Jag vaknade i morse och visste att det låg nått i luften, jag gjorde mig i ordning klädde Isaac for på dagis och upptäckte att jag var ovanligt tidig.

När jag nästan var framme ca 300meter kvar ringer min telefon, kör nästan av vägen då väskan ligger i baksätet men fiskar upp telefonen och får ett
"Meeen vart e du? hhur länge ska man behöva vänta?"
Det var min kollega Ewa som ringde och medelade att mitt paket kommit. Jag formligen flög ur bilen, sprang, klappade händerna och liksom trippade runt av lycka, ÄÄÄNTLIGEN!!!!

Mitt rosa tangentbord hade kommit ojojoj vilket fint tangentbord, det liksom lyste upp hela min lilla hörna. Jag kunde skönja en viss avundsjuka när alla lite trånande tittade på mitt lilla tangentbord (det är det jag valde att tro att dom gjorde iallafall.)

Jag tänkte att ni skulle få se det faantasktiskt fina tangentbordet (en liten bild men den duger eftersom det är såå fint att man skulle bli så hänförd att man trillade av stolen om bilden var större)


Kommentarer
Postat av: Sofi H

haha! Ja, men eftersom jag tydligen har ett svart hål där jag borde sjungit för Juryn så kan jag inte svara på det. Mest troligt Rasmus på luffen, eventuellt Gerts värld. :P

2009-10-09 @ 23:11:41
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback