Vissa dagar är roligare än andra...

Idag vet ja inte riktigt vad som hände, jag har i flera veckor varit sååå trött och humöret har väl farit lite upp och ner av massa olika anledningar men idag var nog jag otroligt slut i kroppen.
Jag har haft otroligt ont i nacken ett par dar och det känns som om det ligger en förkylning som bara väntar på att få bryta ut.

Så idag hade jag jätte ont och var supertrött när jag kom på jobbet och vad gör man då??
Jo skrattar, skrattar åt allt, finns det nångång man har så dålig humor som när man har ont och är trött??

Jag har skrattat åt allt och njutit av det faktum att det har varit fredag hela dagen.
Runt klockan 15,30 så har jag väl om möjligt blivit extra trött av allt skrattande så jag sitter och nynnar för mig själv, "på torsdag äts det ärtsoppa och på lördag är det fest...." och vad hör jag?
Nemen oj jag bli ackompenjerad av inte mindre än en NÄSFLÖJT!!!!!!

Min kollega A hade helt plötsligt hittat en näsflöjt i sin ficka hahahha men oj vilket roligt instrument, vi fortsatte vår musikaliska lina med allt från "kronfågeln" till "min lilla apa".

Så detta måste nog ändå bevisa att man har nog inte roligar än vad man gör sig.

Kommentarer
Postat av: Allis

Hej. Sitter och läser din blogg, intressant. Läser det om att Isaac ska flytta till stan och heta Conny, så klart jag tar åt mej o tycker det låter häftigt ( fast läser o förstår att det är en annan Conny, men vadå!!??). Ha´de´o ha en trevlig helg och krya på dej.

2009-10-23 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback