Nyflyttad

Jaha... så nu efter att ha bott med mor och far i 4,5 månad har jag flyttat. Dags att börja ta ansvar städa diska laga mat hämta på dagis komma ihåg motorvärmaren ja ALLT!!

Första veckorna "hemma" var gräsliga, jag har nog aldrig gråtit så mycke, tror inte mamma och pappa var så överförtjusta över att ha både mig och Isaac hemma JÄMT heller.

Men efter 2 veckor visste vi ungefär hur vi fungerade, vi kom på samma nivå sen levde livet bara vidare, vi gjorde en massa tillsammans de mesta faktiskt. Handlade, åkte på utflykter, kollade på samma TV program hade kvällsmys.

Min lista på vad dom gjort för mig dessa månader är oändlig, till och med när jag somnat har pappa tussat ut i minus 20 grader för att sätta i min motorvärmare mitt i natten för att ja ska mig till jobbet.

Nu har jag och Isaac flyttat till stan, vi har snart kommit i ordning, de huvudsakliga är liksom iordning de som saknas är lite tavlor och jo en disk propp hahaha, jag har 5ggr vart på affärn enkomt för en j***a diskpropp och kommit hem 5ggr UTAN!! Idag har jag diskat ojojoj säger jag bara, vi har ju liksom fyttat till stan där man inte ens kan dricka vattnet jag kan inte ens borsta tänderna i det. Här har jag bott hos mamma och pappa i 4,5månad och nu när jag äntligen flyttat e de bara äckelpeckelvatten som kommer ur kranarna DARN
Jag skulle alltså diska UTAN diskpropp så lite plats och en disktrasa plus ett glas fick agera diskpropp sen var de bara att koka vatten hela tiden jag diskade hahaha detta tog mig ca 1,5 timme!!!

MEN... Jag och Isaac stormtrivs med lägenheten, den är verkligen superfin och vi kollar på grejer och inreder tillsammans men Isaac är inte en lättsam shoppingpartner det har tagit honom ca 2 veckor att bestämma sig för sin taklampa, och till mig säger han "men mmam du har inte råd" hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback