Glada Vänner =)

Jag har gått och funderat på var de verkligen så roligt som jag tror eller är det rena efterkonstruktioner jag fantiserat ihop?

Det är lätt ju längre tiden går att när man tänker tillbaka eller pratar om gamla saker att man liksom förskönar lite, man kommer som inte riktigt ihåg de trista, och detta för mig iallafall gäller för det mesta.

Förra veckan kom jag och Maide och Maria på att nä ska vi inte ta och träffas och damma av oss lite de var ju trots allt ett år sen sist.

I Söndags var de så dags Maide var tillochmed 5 minuter tidig, annat kan man säga om Maria som slog till med 50 minuter sen och då började tankarna vandra, ska vi verkligen ge os in i detta??

Men till slut droppade hon in aningens nervös liksom både mig och Maide och jag tog fram datorn och visade lite vad jag hade tänkt, vi satte oss ner funderade, la till och drog bort och sen var de så dags.

Och ja de va så roligt som jag minns det, inga efterkonstruktioner har vart nödvändiga, för som jag skrattar med dessa tjejer finns inte. Tårarna rinner när vi sätter igång. Att vi verkligen alla 3 är så pass sköna brudar så vi kan bjuda på oss, göra bort oss så det sjunger om det, vi bryr oss inte för 5öre om hur det ser ut utan vi gör allt för att de ska vara roligt (visst i slutänden får det gärna se lite bra ut de ska jag inte sticka under stolen med) men när vi övar så bjuder vi på varandra och det är edet viktigaste tycker jag iallafall.

Nu ska vi träffas ett par gånger till och försöka slipa ihop de aningens ruggiga kanterna, sen får vi bara hoppas att det är fler än vi som kan se det roliga och eventuellt nått tekniskt rätt steg när det är dags för vår lilla grej.

Så tjejer rackarns vad jag har saknat er under året som gått
Stora kramar till er som får mig att vika mig av skratt bara jag tänker på oss =)


Kommentarer
Postat av: maide

Kan inte annat än att hålla med dig Jennie!! Du å Maria är bara så bäst, å jag är så stolt över vårat glada lilla gäng!! Puss å Kram <3

2010-06-21 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback