Feber =(

2dagar kvar sen är det midsommar, Det har dock inte riktigt känts som sommar ännu då det regnat, regnat och åter regnat dessutom har det blandats med massa blåst och lite grader.


På midsommar ska jag och Maide har vår 2:a midsommarfest, den först blev enligt mitt tycke en succsé och på anmälningarna till årets verkar det som att det kommer bli poppis i år med =)

Dock, denna vecka skulle behöva ett par extra dagar. Det ska jobbas, handlas, planeras, tränas, möten, träffa Andrea och städa Sännsjövallen...
Hur ska man lösa allt??
Dessutom idag mitt under min Jennie och Andrea kväll ringer pappa och säger att Isaac har feber, toppen.! så nu lär det eventuellt bli till att vabba i morron, great!

Vi får hoppas att det är feber av ren utmattning, men det går vattkoppor på dagis inkl. nått annat konstigt med blåsor i munnen så med vår tur lär Isaac inte vara frisk på fredag =(

När jag kom hem så ropade lillprinsen från kökssoffan " Mamma jag mår inte så bra" och med den hälsningsfrasen så ne Isaac mår inte så bra.
Så håll tummarna för att min prins mår bättre snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback