28!

Ja då var man 28 nu då...

Det e bara att inse fakta och gå vidare, jag e inte 23 fortfarande fast jag väldigt gärna vill tro det. Födelsedagen kom varken jag ville eller inte så fast jag hade bestämmt mig för att bara glömma bort den så bjöd ja på tårta på jobbet och senare var det dags för familje middag.

Tårtan på jobbet var superfin, såg nästan ut som en bröllpostårta i rosa precis som ja ville ha den =)
Sen var det middag hemma. Mamma, Pappa, Storebror Jens, Yvonne, Felicia, Lisabeth, Svärfar och Svärmor kom på middag. Jättetrevligt vi pratade skrattade det sjöngs och hurrades på Isaacs begäran eftersom så gör man när nån fyller år =)

Fröken Felicia var i sitt esse vad det gällde humor, tror det var tusen år sedan ja skrattade så mycket hahaha dock var tydligen alla skämt om mig men det köpte jag...
Jag hoppas verkligen att hon kommer bli TVproducent för då e mitt liv ett helt annat.
Stackarn tror nu mer på att lägga ner Hollywood fruar och göra ett program om sin faster (jag).
Av någon konstig anledning så tycker hon att jag och Maria Montazami är ganska lika och jag vet inte hur jag ska ta det... Jag gillar fru Hollywood men om ja e lik henne hahaha men tydligen fick Felicia mer vatten på kvarn angående detta när jag förtvivlat hittade mitt rosa lypsyl helt slut och inte hade nått nytt hahah.

Men nu tillbaka till verkligheten, jag e 28 fast ja känner mig som 23 och jag vägrar nog ett tag till att bli mer än 23 och det passar mig utmärkt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback