IKEA!!

Ja men så åker ja väl en sväng ner på IKEA i morron =)

Nu är de faktiskt bara en månad kvar tills flytten. Dags att efter 3 månader bli vuxen igen och börja ta ansvar över mitt och Isaacs liv igen.

Detta inleds med en shoppingtur på IKEA och införskaffa det nödvändigaste.

Tallrikar, gafflar, knivar, skedar, glas, kastruller, osthyvel, smörkniv ja sånt man kanske behöver =)

Hade dock även behövt en säng åt "Travis" och ett matbord, ojoj hmm kanske jag borde ha en jättebil, men verkar som jag kommer får åka en vända till längre fram och lösningar måste det väl finnas miljoner av eller? äta i vardagsrummet och sova på en madrass, låter dock inte som livskvalite men innan jul är detta nog löst (hoppas jag) och den där madrass lösningen hoppas jag att han slipper då får nog momma och moffa rycka ut och låna ut en av sina gästsängar tills fröken Wall (jag) blir rik igen. hahahaha


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Inte alla som får flytta hemifrån flera gånger :P

2010-11-04 @ 21:03:08
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback