Hemma igen

Ja igår var jag hemma från jobbe då jag inte riktigt mådde så rackarns bra =( Idag e tydligen en sån dag igen...
Fast nu e jag mest på "försök att komma igen" linjen.
Igår spenderade jag först en timme på hälsocentralen på Frösön för att sen spendera 6 timmar på vår underbara akutmottagning i Östersund. De första 2 timmarna fick jag faktiskt iallafall sitta (halvligga) i väntrummet så jag kunde spendera min tid med att bläddra i tidningar och titta på tv. Dock de senare 4 timmarna fick jag spendera med att stirra i taket.


Idag har jag legat hemma och faktiskt börjat virka lite tillochmed =)
Vet inte riktigt vad det kommer bli, men antar en halsduk, dock verkar de gå åt en del garn och är det nått jag inte äger är det garn så en tur till stan måste nog planeras.

Imorse vaknade jag av det mest underbara man kan tänka sig !!!
En blivande räkning på 7900kr underbart =) vad skulle en torsdag vara utan få veta att man ska spendera lite pengar framöver =) och nu när jag skriver ner det verkar de som att mitt garn och stadsresa får vänta en par månader...RACKARNS hahaha =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback